Alle elementer er gratis forsendelse i hele verden ! Du kan modtage din bestilling inden for 7 arbejdsdage !

Oplysninger om den ønskede levering

* De oplysninger, der er nødvendige for shipping er dit fulde navn, adresse og telefonnummer. Bemærk venligst, at vi ikke kan sende din ordre efter postnummer adresse og postbokse eller lignende adresser er ikke tilgængelige for skibsfarten.

* Sørg for, at du har indtastet den korrekte leveringsadresse og telefonnummer.

* Tillade venligst 7-9 dage for levering af din vare .

* Vi vil sende dit tracking nummer i 36-48 timer efter modtagelse af din betaling.

* Tracking nummer kan forvisse sig om :

 


DHL hjemmeside : http://www.dhl.dk/da.html eller http://www.dhl.com/en.html
For enhver form for anmodning til levering i Air Express, vores kundeservice er til din rådighed fra mandag til fredag fra 8:00 til 21:30 og lørdag fra 8:30 til 13:30 (reservering kurer, information om vores produkter og tjenester, informationstjenester skikke , specifikke , hastende anmodninger ...).

* 70 345 345 – tast 3: Hvis du ikke har et DHL kontonummer
* 70 345 345 – tast 3 *: Hvis du har en DHL kontonummer

forsendelsesmetode

Normalt bruger vi EMS som forsendelsesmetode. Men for nogle amter , vil vi bruge DHL som forsendelse méthode.Tous produkter har graduite levering.

overvågningsmetoder

Efter din ordre er afsendt , kan vi tilbyde dig EMS eller DHL tracking nej . og web site for dig.
Der er to metoder til at få ovennævnte oplysninger fra os ,

<1> Besøg vores hjemmeside og re- login for at kontrollere opdateringen status.

<2> Tjek din e- mail for at sende os opdateret om status for din e- mail-adresse.

Bemærk : (Hvis du ikke kan tjekke det med det samme tracking nej , bedes du tage mere tålmodighed til at vente et stykke tid) .

Manglende levering eller forkert

* Vi er ikke ansvarlige for genoverførsel, hvis du har givet os en forkert eller ufuldstændig adresse .

* Hvis du nægtede at underskrive ordren, vil vi opkrævet 30% som et koldt håndtag , hvis pakken er blevet restaureret efter flere gange forgæves levering (på grund af dit fravær , eller du har angivet en adresse forkert eller ufuldstændig os) levering , vi får brug for 30 % shipping.

* For kunder , som ikke modtager din pakke inden for 20 arbejdsdage .

Kontakt venligst det lokale postkontor så hurtigt som muligt . Alligevel kan du tjekke med det lokale posthus direkte med dit ID-kort eller anden gyldig attest og den kopi af oplysninger, så du kan printe ud når logge din registrerede konto på vores hjemmeside .